natti natti

Ska snart hoppa i säng, blev ingen lång promenad med bella eftersom det regnade ute drog vi hem till henne och pratade och såg på tv. hon var dock jätte bakis.

Jag ser verkligen inte fram för en till skolvecka, jag behöver sommar lov. vet inte riktigt vad som händer denna vecka. men vet iallfall att jag ska....
körskolan på tisdag
fixa födelsedagspresent till syster som fyller år på söndag
få tid på vårdcentralen för min verk på revbenen
fika med tjejorna
övningsköra med pappa
det är vad jag kan komma på nu, men man ska aldrig planera för mycket för det dyker alltid upp saker man ska göra.

annars har jag fortfarande ont i revbenen, jag vet inte vad det är men har en knöl som gör super ont och har haft den där nu säkert i 1 månad. Ibland gör det skit ont och ibland märker jag inte av den. kan vara en fettknöl.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback