Lugn fika kväll med världens bästa natta

Kan ni tänka er att jag redan är hemma så här tidigt idag med? Denna helg har jag och nathalie varit duktiga, hon är till och med nykter idag med och har också tackat nej till öl när hon grillade med sin familj. Jag är stolt över dig gumman!
Hmm vad har vi gjort då ? Vi satte oss på georgs och fikade med kaffe och choklad. Kollade in snygga killar på uteservingen och jag kan säga det fanns något och kolla på. thats waas funne.. Vi tog även lite snögga bilder på vägen till bussen, yeaah säger jag bara! Skulle försöka ta hopp bilder men blev inte direkt så där bra man vill att dom ska bli, eeh!

Annars så blir det kalas här imorgon för att fira syster. Undrar vad hon får, jag vet iallfall vad hon får av mig och pappa och anne. Grattis i förskott syrran, eh. Hon blir 14 år, stor och fjortis. prima skinka japp japp!
Sitter och funderar på om jag ska visa er några bilder från kvällen men jag gör nog det ändå!
Annars när vi är nyktra blir vi med på vimmel bilder, denna vimmel bild skulle hamna i corren för linköpings uteserveringar. Blir kul att se sen... eeeeeeeeh!


Visst är min bästa vän nathalie världens sötaste? :)



Klicka på bilderna för större format..

Kommentarer
Postat av: Mattias :D

Nathalie var lätt sötaste ever ^^

2008-05-26 @ 15:12:57

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback