lite smått och gott

Försöker komma på ett nytt utseende till bloggen. Den jag har nu är verkligen tråkig. Jag har så dålig fantasi och inget PS, måste skaffa mig det. Har det hemma liggandes någonstans hos min mamma. men skivan ligger bland alla andra skivor inne hos jörgen och det är säkert 500 skivor. verkligen jätte kul att gå igenom dom. Thats baad and boooring.
han heter peter och är våran bästa vän, bla bla bla bla jag har fastnat för den låten. Annnaaaaaars då? jag vet inte vad ja ska skriva riktigt, hmm... Blir vel kolla på semifinalen av melodifestivalen eller vad nu alla pratar om hela tiden. Jag är sjukt rastlös och uttråkad. vet inte vad jag ska hitta på. Var ännu mer egenkär förut, illa! Skola imorgon som jag inte ser fram emot, samhällskunskap sen projekt och företagande och sen svenska. Dööö trist! Visst håller ni med? Min vän nathalie ska ha en nykter helg denna helg, jag vet att hon inte kommer klara det. Hon är en liten alkohlist, usch vad dum jag är mot henne. men vet ni vad? Hon är min bästa vän och jag tror inte om blir arg på mig. Eller vad säger du min söta rara älskade nathalie? :)

har laddat hem massor musik idag, vissa är gamla och uttjatade men en låt har jag fastnat för åter igen, Hot stuff med pussy cat dolls. Yeaaaaah.. en till låt är Matt Pokora Feat. Timbaland & Sebastian- She's Dangerous, den är ganska het på gröten.

Vet ni annars vad jag längtar till ? Nästa helg då är det en fullpackad helg med massor roligheter. =) På fredag är det rixFm här i linköping och då ska vi brudar grilla och ha det mysigt och sen kanske kan hända att det blir utgång på kvällen. Sen på lördagen blir det att vara "MCbrud" med nathalie och hennes hårsalong på svista. Dela ut priser och grejjor, kan blir riktigt nice om det är en varmdag! Vi håller tummarna. Sen blir det utgång med alla förutom nathalie då eftersom hon inte är stor och mogen än för sånt. Men vi älskar dig ändå snart kommer din tur. :) Den här helgen som börjar imorgon blir en mysmongo helg med massor mys! imorgon efter skolan blir det hem till mimmi och johanna för lite myskväll med muppen och förhoppningsvis nathalie. På lördag verkar det vara en super lugn dag och kväll som innebär hemma. ska till stan på dagen och leta present till lillsyster som fyller 14 på söndag och då kommer lite av släkten, TÅÅRTA!

Nu är det 7 minuter kvar innan " melodifestivalen " börjar, det har tagit mig exakt 3 minuter att skriva detta. kanske måste börja sluta så jag inte börjar yra mer. Tänkte bjuda på en riktigt snygg bild på min bästa vän nathalie som jag har pratat om i inlägget. Tjooflöööjt


Här är min bästa vän nathalie i sin bästa pose,

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är fortfarande NORMALAST :D

2008-05-22 @ 21:09:55

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback