Linas kvällsbok

Igår kollade jag för första gången på linas kvällsbok, har velat sett den ett tag men har inte blivit av. Men här om dagen såg jag att min syster hade lånat den av en vän så passade på att kolla på den..

den handlar om en 15 årig tjej som är allt man kan vara på O, okysst, oskuld mm.. Hon fejkar orgasm och är tillsammans med en kille som hon inte älskar utan hon älskar en annan. mhm.

Jag tyckte filmen var pinsam, jag satt för mig och trodde jag skulle ramla ur sängen av garv. den var bättre än förväntat men den var så pinsam. Jag är inte den ända som tycker det. men den funkade iallfall.. det var ju humor i den iallfall!

jag ger den fyra ++++ av fem!

image753

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback