kort kort sammanfattning

Idag har jag ingen skrivlust!
Jag har huvudvärk och vill bara sova. Jag har även hunnit med en massa saker idag, tro det eller ej!
Tjugo över sju befann jag mig hemma hos nathalie för att platta mitt hår!
Kvart i ett drog jag till stan och köpte mig en frapino på ecpresso house och fortsatte till tornet för studiebesök på ett bygge! Där hade jag min bygghjälm och var höjd rädd. 64 meter upp i luften! Sen gick jag förbi min mammas jobb för att säga hej sen gick jag in till stan med tobbe för att träffa bella, blev "ont i huvudet" shoppning då det blev en blå scarf och en blå t-shirt på gina på rean också! Sen blev det scandic/beachen för att träffa tjejorna och vänta på ida! Sen gick vi till ecpresso house för att fika då jag tog ytterliggare en frapino och en grillad kyckling hommus, mycket gott! Där satt jag martin, natta, madde och ida och pratade om midsommar! Nu ser jag på tv

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback