Jag vill ha körkort

Idag har jag kört ändå till västerlösa och tillbaka, det gick kanon bra och jag vill ha mitt körkort nu. Jag längtar ihjäl mig!
 Ska bli så skönt med körkort sen efter sommaren.

Innan jag körde var jag hos bella och pratade och solade lite i det fina vädret. Vi pratade om ölandsresan som troligtvis ska bli av och sen göteborgs resan! Jag längtar redan till sommarlovet! Har bokat in lite saker iallfall..
Nej nej vill inte sitta inne när det är så fint väder så ska se om pappa har börjat grilla, är riktigt hungrig.

Ikväll ska jag in till stan med den nyktra nathalie, weeei! Jag har där emot inte den blekaste om vad vi ska göra men något kommer vi alltid på. kan nog tänkte mig som alltid att det blir att sätta sig och fika. kan bli nice!

morsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback