jag och emil

Jag och emil har alltid konstigt prat på msn.

Aleek ´ Z ´ säger:

jag vill ha seeeeeeeeeeeex

Bauser säger:

ut o knulla då

Bauser säger:

du kan hitta en:ö

Bauser säger:

Aleek ´ Z ´ säger:

men va fan ingen har tid, då går det inte så lätt

Bauser säger:

hahaha

Bauser säger:

ingne har tid har du kollat hela din lista

Bauser säger:

jisses

Aleek ´ Z ´ säger:

ja det har jag!

Aleek ´ Z ´ säger:

ingen som vill knulla med mig längre

Bauser säger:

folk blir väl trötta på linköping antar ja

Aleek ´ Z ´ säger:

ja

Aleek ´ Z ´ säger:

det suger

Bauser säger:

eftersom alla ligger med alla

Aleek ´ Z ´ säger:

precis

Aleek ´ Z ´ säger:

vi har ju haft sex

Bauser säger:

mmm

Bauser säger:

ja e trött på skiten med

Bauser säger:

trött på allt folk för det e som det e

Bauser säger:

ursans

Aleek ´ Z ´ säger:

ja ursans

Aleek ´ Z ´ säger:

ska vi dra iväg du och jag till en främmande stad och gå ut på krogen och ragga upp var sin och knulla

Bauser säger:

haha nje tack

Bauser säger:

ja vill faktiskt itne göka runt haha

Aleek ´ Z ´ säger:

hepp

Bauser säger:

ja har lagt ner de där

Aleek ´ Z ´ säger:

men mig kunde du knulla

Bauser säger:

ja kan köra dit dig isf

Bauser säger:

Bauser säger:

ja men du va ju inte en one night stand idiot

Aleek ´ Z ´ säger:

sant

Aleek ´ Z ´ säger:

kalla mig inte idiot tönt

Bauser säger:

kalla mig inte tönt idiot

Aleek ´ Z ´ säger:

jälva slyna

Bauser säger:

beaatch

Aleek ´ Z ´ säger:

det stavas med I pucko

Bauser säger:

de här gillar emil

Bauser säger:

bNEJ

Aleek ´ Z ´ säger:

jahhråååå


Kommentarer
Postat av: Anonym

ehhh låter slampigt

2008-05-16 @ 19:07:59

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback