hihihihi me are happy

Godmorgon här sitter jag ont i huvudet och mår inte på topp men ändå sitter jag här ny duschad och det känns skönt!
Igår blev en party fulld kväll måste jag säga och det var hur trevligt som helst tills jag märker att någon har snott mina skor! När jag vaknade imorse var mina fötter svarta och dom värker. Men kvällen blev ganska trevlig ändå eller vad säger du J?
Dock grät jag hela bussresan hem när jag stod barfota mitt i bussen och såg att alla hade skor och då kände jag mig som en fjortis!

nu ska jag klä på mig och ringa nathalie och se vad jag ska ha på mig idag på MC tävlningen! Skriver mer om jag hinner ikväll innan utgång med vännerna!

Pusspuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback