HEELG

Skuuulan är slut, det är mycket skönt! Plus i kanten var när vi fick veta att svenskan och samhällskunkskapen är inställd eller rättaresagt vi får en uppgift att göra hemma. SÅ ÄR HELT LEDIG PÅ MÅNDAG! En till lång helg, det sitter jävligt fint! Yeaaah!
Annars så ska jag om ett tag åka in till stan igen för att åka hem till mimmi och johanna. Väldigt nice, ;) Inte för jag vet vad vi ska hitta på men det blir säkert skit bra, jag vet iallfall att vi ska se på GSH ikväll, (green street hooligans) kommer ni ihåg som läser min blogg varje dag att jag har varit totalt förälskad i den filmen, YEAAH!

På söndag ska jag och nathalie göra en video, jag säger inte vad för video och vi kommer inte visa den. Men shit vad den kommer bli bra! Nu ska jag fixa lite innan jag ska åka. Hej hej

P.s Idag hade anton uppkörning som han kuggade på, jag tycker synd om honom så mycket han har kört. Men nästa gång klarar han den annars blir det ingen tyskland resa om inte henke hinner ta körkortet innan. D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback