God dag

god dag alla läsare!
vet ni vad? idag är jag på super humör. Det känns så skönt att vara på sådant humör!
idag hade jag min första körlektion och gick mycket mycket bättre än förväntat. han tyckte jag var jätte duktig, speciellt på att smygköra. Det känns så skönt att få så bra kommentarer. Att få snälla kommentarer när man gör något bra känns så fantastiskt. Tycker inte ni också det?

efter min körlektion blev det en fika med Lovisa, som var mycket trevligt. Satt på Georgs mitt i solen och glassade i oss en cola och en chokladboll. Efter ett tag tog vi en glass på bosses och satte oss i domkyrkeparken. Underbart väder det är idag.

Har på mig min nya fina blommiga klänning jag köpte i tisdag. Bild kommer lite senare sen!

Nu ska jag springa ner och äta, maten är klar och jag har inte en aning om vad det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback