fillidutten

Tjo filliduttan!
IDag gick det bra på körningen förutom att jag höll på att krocka tror nog att min snygga körskolelärare höll på att dö eller något! Jag måste verkligen lära mig att kolla mig om, annars fick jag beröm av att jag har blivit massor bättre, det är nice!
Annars gick informationen på det nya jobbet osm jag troligtivs kommer att få, dock långtråkigt och satt bredvid en kille som flåsade som en idiot. Riktigt äklad blev jag typ, 30 + ... bläää! Sen träffade jag bella som redan jobbar där så tog jag en frapino och njööt av solen, otroligt vad det är varmt men det är så jälva fint med varmt och soligt väder!

Ananrs har en vän vid namn benjamin fått mig att söka till ett jobb vi jobba på för två år sen tillsammans. Dock lite sent ute men man får hoppas på det bästa. Det var kul då och kan ju vara kul ett år till!

Nu ska jag poppa lite popcorn, jag har verkligen förälskad mig i popcorn, illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback