en emil kväll

Sådär nu har emil precis åkt hem, har varit en händelserik kväll måste jag säga!
Vid halv fyra kom emil och då spelade vi lite guitar hero och sen drog vi ut på biläventyr. Blev hit och dit. Körde runt lite i stan, emil blev hungrig så tog drive in på MC, sen blev det maxi för att köpa läsk, sen hem till jonas för att hämta mina saker. sen åkte vi runt för att komma på någon stans att hyra film på. Blev till slut tannefors där vi hyrde wrong turn 2 tror jag den hette. Jälvar i mig vad den inte var fräsch. Känns som jag kommer drömma marddrömmar. Jag är så känslig när det gäller sånt. Hoppas jag kan sova!
Emil hade stannat kvar om vi både inte hade varit tvunga att gå upp så tidigt imorgon. Jag ska till min mormor och morfar redan vid elva och han skulle till stockholm. men jag har alltid så kul med honom, det ändå vi gör är skrattar. Tur att ja har dig som vän =) 

nu ska jag snart hoppa i säng,  katten sitter även i min lilla "balkong" och krafsar på fönstret. Han ser vel något roligt ute i regnet.

nej nej imorgon blir det troligtvis krogen med bella och några. Hoppas jag får lite pengar i efterskott av min morbror och moster. har inte fått något ifödeelsdagspresent än av dom! Godnatt!

Förresten mogen kommentar jag fick! Tack så mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback