ändrade planer

 Nu är det ändrade planer för ikväll..
Sitter ute på altanen med pappa och hans fotbolls vänner. Riktigt nice är det!
Dom ska ut på krogen och då känner jag också att jag vill ut, inte för att supa mig skit full som vanligt utan bar aha kul med tobbe och alle!
Lite hastigt har jag tagit på mig kläder. Dock går bussen om en timme men känner inte hoppa in i duschen när det sitter massor killar utanför precis..

nej nej, ska ner och vara social igen. Det är faktiskt riktigt trevligt!
Sen får jag även röka för pappa och även dricka mina cider som är kvar, min pappa är snäll idag! Jag hoppas även på att få en slant av honom så jag kan köpa mig något där inne. Dock blir det plaza eftersom det är inte så värt att gå in på harry´s med grabbarna..

Ha en trevlig lördagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback