all your love

Idag har varit en ganska rolig dags trots allt, har inte gjort så mycket utan mest lekt runt lite i bygghallen. "men tobbe få upp den då" sen gick hampus en lersnopp av mig som jag gav till ida men hon ville inte ha den. Ibland får man vara barnslig. Och det är extra roligt i bygghallen!

Vad tror ni att jag gör? Jo glömmer mina cigg i bygg byxorna. men tur var att det inte så många kvar max 4 st så hade nog ändå tänkt att köpa mig ett nytt paket! men var sådär jätte röksugen påväg till bussen från skolan och hade 3 minuter på mig så hann ju inte tillbaka! Så fick en cigg av anton som smakade skit. jag är en mentolnörd och kan nästan inte röka något annat än mentol. Jag är lite lustig!

Så ska snart upp till centrum för att köpa cigg och sen köpa ostbollar och cola till DH ikväll. Ska även övningsköra ikväll!

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback