YEAH

Idag är nog den bästa dagen på länge vill ni veta varför?

Nu i två nätter har jag fått sällskap av nu ska vi ta i och säga världens sötaste kille vid namn jonas. Jag har sovit som en gud. Sen idag hade jag sovmorgon till kvart i två. Då fick jag skyss till skolan, yeah! sen blev det lite lektioner och sen in till stan för att skriva in mig på en kör skola. Yeah! Sen till jobbet. gick segt sen vid tjugo i nio SÅLDE JAG OCH TJÄNADE 250 kr. JAG ÄR GLAD! Hihi usch det var hemskt men sålde gjorde jag. Den första av nykomlingarna. ännu mer yeaaah! Vilket rörligt inlägg detta blev men men. YeaaaH!

Nu sitter jag här och äter korv och potatis mos och dricker cola som blev över från igår.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå. säger faktiskt inte till vad!
Hej hej, kommer nog mer inlägg senare.

Kommentarer
Postat av: Jonas

riktigt så söt är jag väl ändå inte :$

2008-03-11 @ 00:53:04

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback