yeah eller vaaa?

Jag satt och skrev ett inlägg förut, sen bad jag min extra pappa ta bort onödiga saker på min dator och bara tryckte ner sidan och tänkte fortsätta sen, men vad tror ni han gör? stänger ner rutan och all min text försvann så skriver en ny nu istället.

har tagit bort alla bilder förutom bilder på mig själv och raderat mer än hälften av min musik, så sitter nu och lyssnar genom mobilen. Har även tagit på mig min blå mysdress jag aldrig har använt tillsammans. Det är riktigt nice faktiskt! Väntar även på att min vän M ska ringa, inte träffat henne på flera dagar nu. Början bli dags med en liten promenad och prata om det senaste skvallret vilket jag är mycket bra på.. thihi

image551

Har jag förändrats mycket?
En bild från början 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback