Vem är jag?

Eftersom läsarna har ökat så mycket på sistonde tänkte jag skriva lite mer om mig själv, passa på nu!

Namn: Alexandra Käll-Hall
Ålder: 17 år men 18 den 21 april
Bor: Linköping
Familj: mamma med man och en lillebror på 12 år, Pappa med fru och en lillasyster på 14 år
Skola: Anders ljungstedts Gymnasium
Linje: Byggprogrammet årskurs 2
Inriktning: Husbyggnad
Intresse: Sova vänner fika och festa
Vardagssysslor: Skolan, träffa vänner, sova och skriva blogg
3 saker jag alltid har med: Mobil (har mp3 i mobilen), plånbok och läppglans
Musik smak: Blandad men har alltid älskat hardstyle samt trance/techno
Helgintresse: Festa, sova och umgås med vännerna
Jobb: Letar förtillfället
Husdjur: En hund på 8 år och en kanin som är min systers
Bästa vänner: Har mina 5 tjejor men min allra bästa vän är madde
Klädsmak: Det som faller mig i smaken. Oftast leggins och någon fin klänning/tunika
Status: Singel förtillfället
vad skriver jag om i bloggen: I bloggen skriver jag om allt mellan himmel och jord oftast vad jag gör om dagarna och helgerna. Men även mycket bilder, videor och musik.Ger er tips om bra musik.
planer inför sommaren 2008: Försöka tjäna ihop tillräckligt med pengar för att åka utomlands med tjejorna
Tränar: Går på step-up, box och arobic varje vecka och simmar någon gång ibland.
Favoritfilmer: Hooligans, romper stomper, superhjältarna och självklart ett OC fan
Tycker om: Mina vänner och att fika och det absolut jag är bäst är att sova
Sådär nu har jag skrivit lite kortfattat om vem jag är, hoppas det räcker. Fler frågor är det bara att fråga genom kommentar eller på
[email protected]

image558

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback