val

Nu blir det tre inlägg på raken för jag är väldigt stressad!
Idag åt vi iallfall tårta och gjorde vårat val. Jag satt i nästan en halv timme och filurade på vad jag skulle välja men det blev iallfall
1. Trä
2. Plattsättare
3. Golvläggare
Är inte nöjd överhuvudet taget men va fan sånt händer! får hoppas att jag kommer in på trä men vi är 28 st som har valt trä i första hands val på 16 platser, yeaah ?

Nu ska jag snart iväg och jobba sen sover jag hos jonas. Får se om han tillåter mig att skriva ett inlägg då!
Idag började lovet förresten så jälva gött,och om en vecka åker jag till sälen. FAN VAD JAG LÄNGTAR! yeaah!

nu ska jag damsuga lite fort och springa bort till bussen! Ikväll ska jag tjäna pengar har jag bestämt!

P.s på lördag blir det fest, Jälva nice! Jag längtar ihjäl mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback