Trött

Jag har varit vaken sen fem över halv åtta. det ni fast jag och mimmi gick och la oss vid tio igår. En fredag kan ni tänka er det. jag sov gott inatt tills mimmis hund saga kom och la huvudet på sängen och jag blev jätte rädd. men somnade om riktigt skönt!

ska straxt börja slipa på trappan lite till, har lite kvar och samtidigt ska jag se på romper stomper tänkte jag. Lånat den av mimmi, en av mina absolut favorit filmer. Var väldigt länge sen jag såg den eftersom A har den. Sen ska jag packa, duscha städa och sedan åka hem till mamma och senare idag ska jag hem till jonas, äntligen :D

Tänkte bjuda på lite bilder och filmer från igår. och berätta lite mer. Ska bara hämta digitalkameran. hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback