Tack tjejor

Idag har det varit en bra dag!
vaknade upp bredvid jonas sen bar det av super trött i skolan. Där amerade jag hela dagen inget vidare kul men sen efter skolan var det dags att träffa tjejorna vilket jag inte har gjort på evigheter inte alla samlade iallfall. Vi satt och fikade och firade madde och fyller 18 år imorgon. GRATTIS I FÖRSKOTT GUMMAN!
Våra munnar gick ständigt, vi pratade om allt från pengar i skolan till körkortet, BQ festen min födelsedag och jonas! Lite små roligt! Vi fikade nästan 3 timmar, fint! Tack tjejor!
ajuste gick på stan innan med mimmi och hittade världens finaste vårjacka så jag köpte den. Tack extramormor!
Lägger in bild på den senare för nu ska jag hoppa in i duschen.

Jag gjorde något dumt idag med, lägger in bild på det senare. Madde gjorde också något dumt!

Skriver mer snart! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback