Tack för du förstörde min dag

Idag är jag så jälva förbannad så det ryker ur öronen.
Hela min dag är totalt förstörd men det ska räddas igenom att jag ska hem till jonas.
Blev ingen träning idag pågrund av att vi inte kommer dit. Hur tråkigt som helst. Jag blir så jälva förbannad!

jag har blivit utskälld idag och tills slut slutade allt i katastrof men nu hoppas jag det har ordnat sig. Du ska inte skälla på mig det är din pojkvän du ska skälla på, det har han som har ljugit för både mig och dig. Jag har sagt mitt och vill inte prata med dig mer. Du får gärna prata med mina kompisar om du vill, dom vet sanningen likväl gör du det!

Nu ska jag byta kläder och åka hem till mamma eller direkt till jonas får se. hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback