SMK

sitter just nu och lyssnar på SMK i mina bashörlurar, äkligt bra ljud. Fick dom någon jul för några år sedan. Samtidigt som fick mina högtalare, dock aldrig användt basen så där så man ska i trance låtar eftersom jag bor i lägenhet och har en mamma som tjatar och bara gamlingar runt om kring mig, det suger! Men tillbaka till SMK, kommer ihåg att jag i sommras lyssnade sönder på dom och sommaren innan det med min gamla vän isabelle. kan nu inte förstå vad jag såg i den här musiken, bara massor pip. haha

kommer så väl ihåg att mina favoriter var:
Slagsmålsklubben - Blod och knark i skog och mark
Slagsmålsklubben - Spring för livet gottegris och
Slagsmålsklubben - I hennes majestats hemliga hatt

image559

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback