seg dator

Nu är jag hemkommen från fikat med bella. Det var trevlig, pratade om allt möjligt och läste tidningar, eller jag gjorde det!
Nu sitter jag här vid min alldeles egna älskade dator, vi säger att den är älskad för just nu hatar jag den. Den är väldigt gamal och hur seg som helst, tar hundra år. men kan beror på att jag har hur mycket skit som helst på den så sitter nu och bränner ner alla bilder på cd skivor. det är vel ett par hundra bilder, haha! sen ska jag bränna över musiken på dataskivor, har hur mycket musik som helst och lyssnar knappt på hälften. yeaaah!

har även fått tröjan jag pratade om, lägger in bild på den senare idag. kan säga att den är hur fin som helst och kommer bli skit snyggt med ett par svarta leggins och ett par vita pumps.

Nu ska jag fortsätta bränna, första skivan klar. yeaaaahh!

Hej he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback