och ett till igen...

Kan ju säga också att jag var tjock på stan förut, blev en big mac på mc som jag blev så fruktansvärt mätt på. Sen bar det av till jobbet vid sju tog vi paus och vi gick bort till hemköp, där var jag med tjock och köpte en fetis och en nötkräm som jag faktiskt inte har ätit upp en, det är bra! Det första marcus sa när vi kom upp var "Köpt en fetis ser jag, fan vad värt" haha han är allt rolig han. Ska jobba på söndag med, inte direkt så jätte kul faktiskt.
Har även tänt typ alla lampor här medans jag väntar på jonas, är mörkrädd. Han borde komma snart, tycker inte om att vara själv.

Bestämde även med mimmi att jag och hon ska ha en myskväll på fredag och baka egen pizza i deras stenbaksugn, det är så fruktansvärt gott så efter skolan ska jag till henne och mysa. Alltid trevligt med tjejsnack. Och på lördag ska jag på bio med familjen. Blev inget i lördags pågrund av mamma var sjuk. Undrar vad brorsan vill se. Hoppas något spännande har inte varit på bio på evigheter. Sist jag kollade på bio var med johan när vi såg american gangster.

Nu jag kolla runt lite på internet. hej hej

image556
p.s lägg märkte till att min bh inte syns igenom annars ganska cool brud eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback