"nyaavsnittskvällen"

hej bloggen, nu har jag lugnat ner mig från nervösheten. men sitter ändå och tänker på det som en galning. har ni några råd åt mig? Ge mig! Jag behöver det!
sitter här och har inte så värst skojj måste jag säga, sitter även och funderar på vilken bil skola jag ska skriva in mig på, ni linköpings bor. Vilken tycker ni? Funderar på att gå och lägga mig i sängen och se på lite simpsson, går rykten om att det är nya avsnitt. yeah! Tänkte också förmedla att jag kommer vara alldeles för nervös imorgon så jag tänker inte gå till skolan imorgon och förklara för min lärare på onsdag, tänkte sitta och plugga på lite SH har prov den 14 i demokrati har jag för mig att det var. Det är inte jag hajj på! Visste inte äns vilket parti fredrik var partiledare för och att han var statsminister. Jag är ju inge bra! Men är äkligt sugen på popcorn  ska se om vi har några hemma. kan vara gott, har även hört att det är nya avsnitt för 2 and half men eller vad det heter. blir värsta
"nyaavsnittskvällen"


Hörs om ett tag fuckers

Kommentarer
Postat av: Lou

haha, sött att du inte visste vem vår statsminister är :p
Tror du på horoskop? :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback