Nu drar jag fuckers

Här sitter jag och snorar som inget förr. Funderar på att bädda ner mig i sängen redan nu så jag orkar komma upp imorgon redan vid kvart i sex. ingen hitt men får sova i bilen har en extra god kudde att sova på i bilen.. För jonas sprutade på lite av hans parfym på min alfons kudde. Jag kommer sakna honom jätte mycket faktiskt!

Nej jag går faktiskt och bäddar ner mig i sängen eller måste packa först har inte gjort det än. Bara jag inte glömmer bort det. men som sagt jag drar till sälen imorgon till söndag så blir inget bloggande förns då. Blir att åka skidor redan imorgon därför vi åker så tidigt.

Sen kan jag också passa på att säga Grattis pappa på din 40 årsdag som är imorgon. Min pappa sa förut när vi gjorde frukost tills imorgon. "Nu är det bara 5 timmar kvar, fan. Jag måste ta mig en öl" han har lite kris om man säger så. Stackars min pappa han blir gammal!

Vet ni vad? Jag träffade bella förut när jag skulle gå till ica för att köpa chips. Vi stod ute i kylan utanför i säkert 30 minuter och bara babblade och babblade om ingenting. Måste också ringa mina brudar nu innan jag åker.
Fick även veta att det är fest hos anton imorgon och jag kan inte komma. Carro blev jätte ledsen, anton ringde igår och sa att jag var tvungen att komma. Som sagt carro blev ledsen. Men inte många dagar kvar nu tills hon slipper gå ut själv med grabbarna på krogen. Yeah!

Nej om man ska hämta mobilen och lägga in lite musk kanske. Förresten fick jag 5 bilder av jonas idag till mobilen så nu har jag massor bilder på honom att kolla på. Lyx!

hade det så jätte bra så ses vi på söndag eller måndag. Åker nog direkt hem till jonas på söndag efter vi har kommit hem. Men men hej hej

image604

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback