Nobody Til You

Yeaaah min vän madelen har äntligen skaffat blogg och lagt ner lunarstrom, Nu blir hon stor!

http://madeleeeen.webblogg.se

Sen jag skrev sist har jag varit uppe på centrum och köpt ostbollar och powerking och sprite tills imorgon!
Sen vid halv nio ska jag in till stan med nathalie och äta en kebabtallrik på kebabbaren sen dra till hennes syster för nathalie skulle hämta något där! Annars gör jag inte så mycket lyssnar om och om igen på en jätte bra låt  Lindsay lohan - Nobody Til You. den är faktiskt riktigt bra! Hittade den på jonas dator.

Imorgon är det lördag och då ska vi äta julbord som mamma säger alltså påskbord hemma! Sen ska jag till brokind med mina vänner och festa till det! Jag längtar jätte mycket, hoppas bara att alla tjejor följer med då blir det extra kul. Sen ska jag sova hos jonas. Och jag behöver inte jobba på söndag så på söndag blir det en stor bakisdag för mig!

Nej nej nu funderar jag på att fixa lite på mitt rum faktiskt. Vilket fredag, yeaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback