Mitt livs beslut

Vet ni vad jag nyss kom och tänka på?
Det är vecka 12 denna vecka och på torsdag ska vi välja för inriktning vi ska ha i trean vilket blir vårat stora belsut vad vi ska bli när vi går ut skolan. Hallå hjälp jag har faktiskt inte en aning om vad jag ska bli, jag börjar bli lite smågalen här.
Jag har och välja bland:
- Snickare
- Murare
- Betongarbetare
Sen har vi S-yrken också och har inte full koll på vilka det är som ingår i dom men kan tänka mig att det är golvläggare, glasmästare, tak och under tak montör, sen är det något mer måste ta reda på det imorgon på bygglektionen. men som det ser ut nu vill jag bli snickare men lär inte komma in med mina dåliga betyg. Vi är ca 40 elever på 16 platser. Det är illa men får hoppas på det bästa ska prata med lärarna imorgon tänkte jag!
Ni får gärna komma med förslag :)

Ska prata med jonas om det ikväll tänkte jag.! hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback