Lördag

Igår blev en slapp dag, inte direkt en höjdare kväll från början men slutade bra iallfall! Vid tolv tog jag och en annan tjej bussen in till staden. eller jag hoppade av vid parkgatan för er som bor i lkpg vet. Där mötte jonas upp mig och jag lite halft onykter gick vi hem till honom och kollade på film. Sen vid halv tre ungefär kom jag hem. En trevlig kväll! Imorse väckte mamma mig nio för att vi skulle in och sjunga för brorsan. han vart lad för gutiar hero iallfall. Det blev jag med! Har spelat hela morgon, men nu måste jag sätta fart med det jag ska göra idag. Städa, packa, duscha/sola. Allt innan fem. Men det hinns med! Ikväll med blir kina mat med familjen hemma och sen sticker jag till jonas och kollar på hooligans har vi bestämt. I love it! Och sen imorgon blir det jobba mellan tolv och sex. Ingen hitt!

Nu ska jag bädda mig säng och sen sola. Yeaah!

image564

så här snögg var jag på lunchen med lovisa igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt tjej :)

2008-03-09 @ 00:03:16

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback