Lördag kväll!

Nu har jag legat nere i soffan med pappa och anne, vi har legat och kollat på stardust, jag höll på att somna i slutet!För jag klarar inte av att se på film och tv för länge för då somnar jag hur spännande det än är, det är jobbigt! Till filmen tog jag lite lax, grönsaker och potatisallad. Det var riktigt mumsigt. Nu sitter jag här och skriver ett litet inlägg, ikväll ska jag följa med pappa och anne ner till ett par granner lite längre ner på gatan. det är bättre än att sitta hemma här ensam tycker jag. Dom har tre söner, dom är jätte söta. Men väntar jag på mat men ska springa bort till ica och köpa lite cola nappar, har varit extremt sugen på dom nu ett bra tag. ska även passa på att ta några bloss, har nu inte rökt på nästan ett dygn. Det är bra. Kanske en början på att sluta igen. sånt som märks!

Imorgon ska jag hem till mamma, sen ska jag förbi min extra mormor och morfar för att hämta min tröja min extra mormor har stickat till mig, kommer bild på den imorgon säkert. Sen ska jag fika med isabelle persson, hon jag tränar med. har inte träffat henne nu sen träningen i torsdag. men ska möta henne om fem minuter vid ica. Hon ska iväg till ryd på fest eller chill kväll som hon sa. hon frågade om jag ville följa med men tackade nej. har verkligen ingen ork ikväll känner jag. men ska dra iväg till ica nu. hon ska med bussen sju så vi skulle ta ett blogg innan hon åker. men egentligen skulle jag skita i att röka och försöka hålla mig ett tag till. sånt som märks.

nu ska jag cykla iväg, eller alldeles straxt. Ha en trevlig kväll allihoppa!

image548

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback