Inge bra med inga kläder

jag kom just på en väldigt allvarlig sak. Jag har absolut inga kläder hos min far, varken mina jeans eller mina leggins är här. Vad ska jag då ha på mig imorgon. Jag kan ju absolut inte ha mjukisar när jag hade det idag. Får hoppas att jag har några strumpbyxor åtminstonde så jag kan låna en klänning av syrran.
Nu ska jag gå in till mig och bädda ner mig i mina varma säng och se på tv för att senare somna.

Måste också få säga att jonas är väldigt lat och frågade om jag ville följa med och handla på lördag för då slapp han bära själv. vilket lat mask och idag har han legat och slappat hela dagen och en fågel i mitt öra viskade att han var lite tjock ikväll och åt fetisfika. Fy skäms =) men han är snäll ändå


Kommentarer
Postat av: Jonas

sant

2008-03-06 @ 22:13:11
Postat av: Rocky

Jag ska söka filmhögskola, med inriktning på filmregi, så jag hoppas jag kommer in på nån av skolorna :D Ja, det är kul att titta runt på bloggarna man gillar om kvällarna :) som din ;) Kram!


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback