helt slut!

Har fart och flängt över hela torby området. men ingen 500 lapp blev det för min del eftersom det inte fanns det min bror önskade sig där. Får vänta åter igen, det suger! Nu är jag iallfall mätt och belåten och klar för kvällens beuws som idag består att följa med bella på äventyr, softa och dricka lite.

Okej nu över till mitt missöde med väskan!
sitter på bussen från skolan in till stan för att träffa lovisa och märker hur det luktar. Märker att det är från min väska öppnar och kollar och ser hur allt som låg i väskan var blött. Jag hade cider eftersom jag inte var hemma hos mamma igår efter stanbesöket . Då har en burk gått sönder och runit ut i hela väskan. Nu ligger den på mitt golv och jag är förbannad. Nu får jag ha en jätte ful brun väska jag köpa när jag gick i sjuan, yeaah! ska tvätta den när jag kommer hem till pappa. Här går det inte göra något! Men tur blev inget av det som är viktigt blött. Min älskade vita väska. Så gick med en dygnsur väska på stan idag, mindre kul om man säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback