Godnatt

Nu har jag gått och blivit ännu gladare. Jag tror det här kommer bli en skit bra vecka faktiskt och massor veckor till med. Imorgon efter träningen ska jag hem till jonas igen. sen på onsdag efter jobbet ska jag dit igen. och på torsdag blir det ligga i sängen ungefär hela dagen plus plugga dock. Så jag kommer inte vara hemma från imorgon tills på torsag för åker inte hem på onsdag mellan skolan och jobbet. Så får se om det blir något mer blogg inlägg förns på torsdag kväll men jonas lånar säkert ut sin dator till att skriva något inlägg.

fryser här i mina leggins och en tunn stjorta så ska hoppa i säng och snaska lite på lite godis jag köpte idag på jobbet och dricka lite cola och se lite på tv! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback