GODNATT!

vet ni vad? klockan är nu 22:00 och jag ska faktiskt hoppa i säng. Jag ska gå ner och hämta min godispåse jag köpte på ica, fick bli en godispåse för dom hade inga cola nappar. då blev jag ledsen. Ska även hämta ett stort glas cola med is och bädda ner mig riktigt skönt och kolla på någon bra film. Hooligans ligger i närmast att se på, men kanske blir någon klassiker. Har inte så mycket filmer på dvd här hos pappa. Annars kanske jag tar en film som anne hade hyrt. Hon hyrde 3 filmer idag. Spiderman 3, fanastic 4 och stardust. stardust såg jag ju förut och dom andra två har jag redan sett. Lutar lite mot superhjältarna eller någon annan barnfilm. Cooliisch jag är!
Imorgon kommer pappa tvinga upp mig runt halv tio tio för att jag ska hinna slipa det sista på trappan, sen vid ett hem till mamma sen ta bussen tjugo i två för att träffa bella och fika plus att hämta min tröja hos min extra mormor och morfar. kommer bli en trevlig kväll.

Tänkte göra en påminelse här nu i inlägget om att jag ska träffa lovisa vid halv två hugget på fredag för att käka lunch med henne. Varken jag eller hon har något IV-Val så vi bestämde idag att vi ska ta en lunch ihop. Har inte träffat henne på evigheter. Sen ska jag även änga tid åt att träffa mina brudar. har inte sett dom på evigheter känns det som. Hur tråkigt som helst. men ni vet vel att lite längre ner på sidan hittar nu dom. Min fyra favoritbrudar. Sen har jag mina två favoriter bella och madde med. Glad att jag har dom.

Måste också bara säga i efterskott ett stort grattis till Fia som fyllde 18 i veckan. Grattis grattis gumman..

nu ska jag lämna bloggen för idag, godnatt hörs och ses imorgon efter fikat.

Kommentarer
Postat av: Lou

Tyckte du att rätt låtar gick vidare i melodifestivalen ikväll? ;D

Postat av: Skribent

Ah det är trevligt med myskvällar med nån eller nåra vänner, en sån hade jag ikväll :) it's the best! ..hoppas du sover gott nu och att du fått en fin dag :) Kram

2008-03-02 @ 00:07:43
URL: http://www.metrobloggen.se/heart

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback