Godmorgon ja gärna

Godmorgon skulle jag vilja säga för så oroligt trött är jag.
Jag har legat i sängen tills ungefär ett två, sen blev det frukost och snart ska jag in till stan för att träffa mimmi och sen jobba till nio. Ingen hitt direkt. Tjock ska jag också vara i stan och köpa kebab eller MC. mumsigt värre lixom!

Inatt drömde jag något väldigt konstigt, jag drömde om att mina skor blev levande. Sen åt dom upp mina fötter. Elaka skor måste jag få säga! Just nu sitter jonas och äter godis och kollar på vänner. Kanske skriver ett inlägg efter jobbet. Är vel här hos jonas vid halv tio. Tråkigt nog missar jag grey ikväll. det suger!

JA, mamma jag följer gärna med på bio på lördag om jag inte ska göra något. du kan ju ringa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback