Eek A Mouse

Nyduschad och fräsch efter en lång lång dag.
Idag har det varit en ganska långtråkig dag i bygghallen, klippt järn och bockat järnet. Gick inte så bra men gjorde bara 17 st när jag skulle ha 14, framsteg. Hann inte najja klart allt. För vi skulle städa hela betongrutan. Den var stökig! Sen blev det vattenkrig bland grabbarna. Kul! Efter skolan åkte jag in till stan och träffade malin,jonna och bella. Sen kom andy och det blev alkohol tills imorgon. Efter det drog jag och bella hem till jonas, thihi! sen fick vi skyss ut till ljungsbro eftersom det är torsdag och då står det träning på schemat. Gick bra och är helt slut nu!

I helgen händer inte mycket, eller egentligen gör det de. Tyvärr! har önskat en slapphelg till faktiskt fast att dom suger hårt men så här ser helgen ut iallfall!

Fredag - Lunch med lovisa sen på kvällen bella och gänget och dricka lite, (förhoppningsvis)
Lördag - Bror fyller år, ska ut och äta kinamat på dagen och på kvällen hem till jonas för middag.
Söndag - Jobba mellan tolv och sex sen hem till pappa och sova och plugga.

Idag hade jag och mina killar det slappt i solen på lunchrasten när vi satt på baracken taken och njöt av solen.
image561
Övrebild: anton och tobbe hoppa upp på ytterligare ett tak.
nedre bild: Jacke och henke njuter.
image562

Kommentarer
Postat av: maria

Härliga bilder !


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback