Det är tisdag idag

Nu är dagen slut, mycket skönt från min del.
Idag har jag varit så fruktansvärt trött, jag somnade när vi lyssnade på någon "föreläsning" om s-yrken. Den sov jag igenom. Sen har jag bara najjat hela dagen. Mimmi kom på besök och skulle försöka najja. Tänkte bjuda på en video. Annars har jag inte gjort mycket. Busat med grabbarna som vanligt och carro. Nu ska jag straxt fortsätta min städning i mitt rum, sen ska jag ta moppen bort till bella sen ska vi dra våra söta moppar ner till träningen. Visst är vi mogna ? Sen hem duscha och invänta jonas, när han har hämtat mig ska jag ta hans säng och bädda ner mig och sova. SKÖNT! Nej om man skulle börja städa lite mer då!

Vad händer nu dom senaste dagarna?
Tisdag - Träna, sova hos jonas
Onsdag - Sova och plugga och jobba, sova hos jonas
Torsdag - Studiedag och plugga (kanske träna)
Fredag - Skolan sen kanske hem till mimmi
Lördag - ?
Söndag - jobba?

Nu tänkte jag ladda upp videon och sen gå och städa.. hej hej

Kommentarer
Postat av: Rocky

Ja, det finns där, men jag har inte sätt att man kan testa det? :O Kram :)

Postat av: Rocky

Hoppas att det kommer hit också, så jag också kan testa det :D Kramkram!

2008-03-11 @ 19:43:02
URL: http://www.metrobloggen.se/heart

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback