Brr det snöar ute

Nu ska jag snart åka till skolan, värsta tråkigt jag vet! Sen efter skolan ska jag jobba vilket är mindre roligt. Inatt får jag sova själv det är ännu mer tråkigt. Vilket dålig dag fast ändå inte. DET SNÖAR UTE, det gör att hela dagen blir förstörd vilket inte är kul. Imorse väckte min mamma mig och jonas redan vid tio i sju, eeeh kul. Hon sa att jag inte skulle glömma tosse och inte låsa stora låset, nödvändigt när jag redan visste det.

Igår somnade jag tidigt, jag sov igenom romper stomper. Det är inget bra eftersom den är så jälva bra!
Blir ingen dagens outfit idag för det orkar jag inte. men kan säga att jag kommer ha vinterskor min vinter jacka och mössa. Det är brr ute!

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback