AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh

Ni kan aldrig förstår riktigt vad jag var med om alldeles nyligen. Står och väntar på bussen och det ringer i min mobil och jag svarar som vanligt "aah hallå" och i luren hör jag någon som säger "är det alexandra jag pratar med" ah sa jag i nervös röst och sedan babbla han på om att jag nu ska på jobbintervju imorgon och jag är nu redan sjukt nervös. aaaaaaaaaaaaaaah! Dom sa att jag lät intressant och hade totalt glömt bort var det va jag hade sökt. Nu vet jag och det var något jobb som försäljare med bra lön. Visst jag hatar telefonjobb men detta kan vara något för det lät intressant. VAD SKA JAG HA PÅ MIG ? det var min första tanke medans jag ringde runt som en galning till mina nära och kära och typ tjöt av nervös het. sitter fortfarande och skakar. ah blir tokig!

Imorgon ska jag dit halv två så missar halva dagen i skolan, men funderar starkt på att skita i skolan imorgon och ta smällen på onsdag. AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

herrekristus vad jag är nervös. första gången för min del. halleluhja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback