WHERE ARE YOU?

jag har varken ork eller lust att jobba ikväll känner jag. Jag har något som trycker mig över bröstet, men jag vet inte vad? Ibland har alla något som trycker än själv mot bröstet men man vet inte riktigt vad det är. Jag vill känna det dära lyckliga livet igen. När får jag känna det igen? jag väntar och väntar på han "mr perfect" ska komma och förtrolla bort mig i hans smicker, han stora leende och alla hans vackra ord som ekar i huvudet. WHERE ARE YOU?
Depp musik passar verkligen inte bra just nu, men whataaa fuuuck gör det om 20 år? Nu känner jag mig bara konstig i huvudet och försöker tänka på allt samma gång och det är DÅ dom dära förbaskade tårarna kommer, ni vet hur jag menar. I GET CRAAZY!

nej nej bäst vel att ta sig i kragen och åka och jobba, PISS TRÅKIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback