Tack för en underbar helg

Vilken helg och vad jag är trött!

Igår på svista var det varmt men ändå väldigt kul! Jag och nathalie var förjävligt heta. Svarta korta kjolar och sen mycket minimalt linne. Det var hett helt enkelt! Vi fick ställa fram nummerplåtarna framför superbike och sen ta bort dom och springa fort över på andra sidan för att inte bli överkörd. Skrattade lite mycket varje gång. Sen delade vi ut priser och då sprutade dom som vann alla med champange, vi sprang iväg men nathalie blev blöt på ryggen.

Efter det blev det hem och fixa sig för krogen och stångån.
jag och madde mötte upp tobbe på stationen och drog ner till stångån där ida satt. Då satte vi oss i richards kompis båt som låg till i kanten, och där bjöds det på både groggar och öl. Till slut fick tobbe med oss in till stan där det blev dansa och dricka mer. Jag har hört att jag var väldigt full. Det låter inte bra. men jag är inte så jätte mycket bakis och ska lägga mig i solen snart och dricka lite vatten. Jag och madelen var skapligt fulla igår när vi skulle med sista bussen. men det var otroligt kul tills någon säger "titta det är ju halls dotter" kul tänkte jag och kollade så sitter johan, en spelare som spelar i pappas fotbollslag! Jätte kul lixom!

Jag undrar när pappa och anne kommer hem från tyskland. Snart hoppas jag! Ska ringa syrran och se om hon är hungrig så vi kan köpa pizza! Äter du pizza idag madde? :)


Jag och madelen

Kommentarer
Postat av: Madde

Klart som fan jag åt pizza :D

2008-06-02 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback