stopp och väx

Det hade jag mycket på fingrarna när jag var liten, jämt och ständigt nästan för att hålla fingrarna från munnen. man kan säga att jag alltid har bitit på naglarna, det är som en drog för mig. Jag tillåter mig själv att inte ha långa naglar. Anne hade köpt hem en liten flaska igår så jag målade på det naglarna och idag är det en liten "rand" som jag vill bita bort. Det låter så jälva äkligt när man säger bita bort, eller bita på naglarna. men det är ett beroende. Jag kanske ska sätta upp att inte bita på naglarna som en regel för mina tre veckor. Det ska jag göra och försöka! verkligen försöka! Shit, det är verkligen jobbigt! Känner hur det bara kliar i fingrarna, precis som när jag inte får röka. Vad patetiskt det är att vara beroende av något. Finns det något ni är beroende av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback