sorg i hjärtat

Idag på jobbet gick det totalt jälva åt helvete, har nog aldrig varit så frustrerad över mig själv. Sålde ingenting förns sista timmen då jag fick iväg fyra men det berode på att jag fick ett leende på läpparna men det ser ni i nästa inlägg. Jag sålde 4 st på ca 50 minuter, jag är kung ibland! Sen var ju kvällen räddad när jag fick syn på min snygga trafiklärare som även hälsade, då slutar ju kvällen perfekt? eller hur?

Sen ringde jag min mamma för att berätta att jag är överlycklig, sen kommer sorgen igen. Tosse avlivas troligtvis imorgon. Det förstörde hela min kväll totalt. Sitter här med gråten i halsen och vet inte vart jag ska ta vägen. Vet varken ut eller in. Så som det ser ut nu blir det inget jobb för min del. Skulle aldrig klara av det! Mer sorg i hjärtan än vad det jag har nu och så ännu mer, jag kommer inte klara det!

Imorgon klockan ett kommer svarat. Det känns som en evighet tills dess, det är det ju med. Flera jälva timmar!
Jag som var så glad och tänke poppa lite popcorn och unna mig själv för att jag sålde 4 st på en timme, det känns långt borta just nu!


Mer sorg i hjärtat, jag orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback