sjukhus besök

Imorse följde ju bella med mig till sjukhuset då jag skulle röngka (stavning?) mina lugnor. Vel där fick vi sitta och vänta ett tag tills det blev min tur, efter ett tag blev det min tur och jag följde med in och då säger tjejen "då kan du ta av dig alla kläder på överdelen" sen hör jag bella skratta för hon hörde allt då dörren inte hade gått igen ordentligt! Sen fick jag stå där med mina tuttar i vädret, skit kul! Sen orkade jag inte knäppa skjortan där inne så gick ut med öppen skjorta och då hör jag hur bella skrattade! Sen satt vi där och hade kul tills vi fick svaren! Efter många miljoner minuter kom hon ut och sa att jag fick hem svarat på posten och så gick vi! Vadå onödigt att sitta där?

Sen åkte vi in till stan och käkade på Steve´s, mums! Sen sprang vi till bussen! Yeaaahaaa.

Nu ska vi äta pizza, hur gick det med mina regler? Men tur är börjar dom på måndag! Jag är pepp!


Vi kände oss så här snygga på sjukhuset idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback