palla läget

Idag har jag inte mått super. Har gått runt på stan i värmen med världens huvudvärk och snuva!
Fast att jag kände att jag hade feber och hostat var påväg igen åkte jag till utbildningen och hostade som ett as. Det var hur pinsamt som helst att sitta där inne i det varma rummet. Min hostade ekade. men ni behöver inte vara rädda för min hosta det är endast astma!

Jag känner att jag börjar gråta för ingenting. T.ex pappa orkade inte hämta mig vid vreta kloster så jag slapp åka runt hela ljunsgbro och han sa nej och då kände jag hur tårarna var påväg, jag hatar att må dåligt! patetiskt!

Fast att jag mår så här ska jag på utbildning imorgon igen och sen på körskolan. Jag kommer vara lika slut i kroppen som jag är idag. nu ska jag gå och lägga mig  och sova ruset av mig! Dock ta massor hostmediciin så jag kan sova!

Jag orkar inte mer
Jag behöver komma bort från allt och tänka. jag är så arg på dig nathalie som får göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback