ösregn

Jag kollade ut från fönstret och ser att det öser ner regn. Jag som tänkte gå ut och ta mig en cigg för att fördröja dagen. Jipppie vilket kul väder, men nu tänker jag säga som alla heter på msn! VART TOG SOMMAREN VÄGEN? men till mitt försvar så kan jag säga så här "DET ÄR EN SVENSK JÄLVA SOMMAR" visst har jag rätt? Det är alltid fult första månaden på sommarlovet och sedan blir det fint lagom i augusti där! Lagom till juli lönen! Nu slutar det att ösa ner, tänk om det börjar åska? Skrivbordet vibrerar, coolt! nu vibrerar det ännu mer!

Jaharråååååå idag fick vi vårat studiebidrag och det var hela. Men jag la undan 554 kr faktiskt, så har exakt 600,05 kr kvar på mitt konto + 500 kr som ska gå till passet!
Nu ska jag gå ut och ta en cigg sen ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ringa mitt jobb och säga att jag inte orkar jobba idag och sen ska jag kolla om jag kan lämna in en skattelapp så jag slipper betala skatt, Varför ska jag betala skatt när jag ändå inte kommer jobba mer? hejd¨å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback