nyvaken

Det var skönt att sova ut, vaknade för ca en halv timme sedan. jag behövde sömnen men kan lika gärna gå och lägga mig igen och sova bort hela dagen. mina ögon är trötta efter igår.
Idag händer det inte så mycket, ska vel straxt börja packa och åka hem till mamma, vilket jag inte vill! Det är skönt att vara här ute. Men alltid bäst att lyssna på sina föräldrar, kan ju bli så att pappa tillåter mig att komma hit lite tidigare kanske. jag håller tummarna för det bästa!
I veckan blir det jobba hela veckan, och imorgon efter jobbet ska jag hem till andy och ta det lugnt och låta orden flyga ut ur mig. skönt att någon lägger märke till att något inte står rätt till. Annars ska jag bara jobba och sova kan jag tänkte mig. Nu ska jag gå och ta något att äta, kanske frukost så här sent?

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback