Nytt Utseende

Nu har jag suttit här sedan vid klocka nio och då fick jag en smart ide om att göra om mitt utseende på min blogg. Nu är jag klar, har kan ju fixa lite mer. men bredvid mig sitter en otålig syster som har velat haft dator väldigt länge. Jag har sagt att jag skulle vara klar för länge sedan men så har det inte blivit. men vi har haft trevligt ändå.

Jaharååå kanske bäst att ge datorn till min lillasyster nu så hon inte börjar att slå på mig. Just nu säger hon att har lust med det men vågar inte för att hon tycker jag slår så hårt tillbaka, klart slår någon mig slår jag ju tillbaka. Det är ju så det ska vara, eller hur flickor?

Som jag mår nu kommer jag inte att jobba imorgon heller, men på kvällen blir det mangolia med tjejorna och kolla på fotbollen och även prata om midsommar. Vi får hoppas att jag mår bättre imorgon!

Förresten vad ni tycker ni om det nya utseendet? Lämna gärna en kommentar!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback