NU TAR VI GULD

SÅ JÄLVA GÖTT ATT SVERIGE VINNER MED 2-0, DET ÄR BRA SVERIGE!

Dock lite tråkigt att min favorit spelare Kim Källström inte spelade ikväll, men hansson och zlatan gjorde snygga mål. Sverige kanske har någon chans i år. Vi håller tummarna svenskar!

Har hållit mig vaken hela kvällen sen jag skrev sist! Jag fick i mig mat och gick och köpte två powerking och lite naturgodis. Nu när jag behöver sova blir jag istället pigg! men kommer nog somna om ett tag!
IMorgon är det sovmorgon till klockan halv tio, det känns sköööönt!

Efter skolan ska jag träffa min älskade ida, ta en fika och bara prata! Var ett tag sen nu sen vi sågs! Hon har även pratat med nathalie och allt var bra med dom, dom kommer även hem klockan nio på fredag så hinner nog träffa dom! Då skulle min fredag bli perfekt!

Efter fikat med ida ska jag jobba mellan fem och nio och på torsdag är jag ledig och på fredag är det skolavslutning, FAN SÅ SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback