Nathalie och sanna

Jag vill önska dig världens bästa vecka. Jag tror att du kommer klara dig fin fint en vecka själv. Du kommer också klara dig utmärkt med pengarna du har med dig! Du är en stor flicka nu och åker utomlands utan dina föräldrar. Men nu kommer punkter du absolut inte får göra! Inte du heller sanna för den delen
- Åka INTE moppe!
- Ha INTE sex utan kondom
- Däcka inte på stranden
- Ta hand om varandra och bli inte osams!
- Drick för mig med!

Det var vel inte så jobbiga punkter ni måste följa? hahahaha!

Du kommer klara dig fin fint men jag kommer sitta där på bänken varje kväll och sakna dig. HADE UNDERBART NU GUMMAN OCH DU MED SANNABANNANA! Kommer sakna er! PUSSIS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Anonym

AAW SÖTNOOOS :D så jävla gullig du är!

tack så mycket , älskar dig sjuukt mycket!

och kommer att följa dina punkter , i promise <3

2008-06-05 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback